جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۹۱۶
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: یکی از توصیه و دغدغه های فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با رئیس جمهوری، تقویت دولت بوده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری نشانگر وحدت و همکاری همه نیروها و نهادها برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و کشور است.

وی با بیان اینکه بنا به وظیفه ای که قانون اساسی برای سپاه معین کرده نگهبانی و صیانت از انقلاب است، ادامه داد: دولت متعلق به نظام است و حمایت نهاد سپاه یک اعتبار تازه ای به دولت می دهد.

امام جمعه گناوه، وفاق ملی را از ضرورت های مهم برای کشور در این برهه دانست و افزود: تنها راه مقابله با تهدید وتحریم ها و چالش ها، وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه و مسئولان است.

وی با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور به امامت ابوذر زمان آیت الله طالقانی در سال 1358، گفت: نمازجمعه کانون عبودیت الهی، بصیرت افزایی عمومی، تجلی گاه برادری و مهربانی، وعده گاه پیروان مکتب روح الله و خاری بر چشم دشمنان است.

رکنی حسینی، اظهارکرد: نمازجمعه یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تعبیر رهبر قرارگاه فرهنگی است که در 900 نقطه کشور وجود دارد.

امام جمعه گناوه گفت: جایگاه نمازجمعه در کشور متعلق به جناح و گروهی خاصی نیست و ائمه جمعه از بدو تاسیس همواره حامی دولت ها بوده و از نقد منصفانه و مشفقانه کوتاهی نکردند.

وی افزود: تریبون نمازجمعه متعلق به نظام و حاکمیت و صدای رسای مردم است که در آن بسیاری از مسایل و مشکلات به گوش مسئولان رسانده می شود.

وی بیان کرد: مسئولیت امامت جمعه گناوه، افتخار و توفیقی است که نصیبم شد و در مدت مسئولیت یک دهه ای در این شهر تلاش کردم درخدمت مردم مومن و ولایتمدار باشم و ندای آنان را به گوش مسئولان رسانده و از مسئولان و نظام حمایت کنم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر